مبل آوا مبل آوا .

مبل آوا

راهنماي انتخاب و خريد ميز عسلي شيك براي منزل

ميز عسلي يكي از عناصر مهم در دكوراسيون منزل است كه علاوه بر زيبايي، كاربردهاي فراواني نيز دارد. از اين ميزها مي‌توان براي قرار دادن ظروف پذيرايي، كتاب، مجسمه و ساير لوازم دكوري استفاده كرد. تنوع بالاي ميزهاي عسلي در بازار، انتخاب را براي خريداران دشوار كرده است. در اين مقاله به بررسي انواع ميز عسلي و معرفي مدل‌هاي مختلف آكام چوب مي‌پردازيم تا بتوانيد انتخابي ايده‌آل براي منزل خود داشته باشيد.

 

انواع ميز عسلي بر اساس جنس


ميز عسلي چوبي: اين نوع ميزها از محبوب‌ترين مدل‌هاي موجود در بازار هستند و در طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلف توليد مي‌شوند. چوب به كار رفته در ساخت اين ميزها مي‌تواند از نوع چوب‌هاي طبيعي مانند راش، بلوط، گردو و يا چوب‌هاي مصنوعي مانند MDF باشد.

ميز عسلي فلزي: ميزهاي عسلي فلزي با ظاهري مدرن و شيك، براي دكوراسيون‌هاي امروزي مناسب هستند. اين نوع ميزها در برابر ضربه و خش مقاوم بوده و طول عمر بالايي دارند.

 

ميز عسلي شيشه‌اي: ميزهاي عسلي شيشه‌اي ظاهري ظريف و مدرن دارند و مي‌توانند فضاي منزل را بزرگ‌تر نشان دهند. اين نوع ميزها براي دكوراسيون‌هاي مينيمال و مدرن ايده‌آل هستند.

ميز عسلي سنگي: ميزهاي عسلي سنگي با ظاهري لوكس و مجلل، براي دكوراسيون‌هاي كلاسيك و سنتي مناسب هستند. اين نوع ميزها از سنگ‌هاي مختلفي مانند مرمر، گرانيت و تراورتن ساخته مي‌شوند.

 

انواع ميز عسلي بر اساس طرح


ميز عسلي ساده: اين نوع ميزها بدون هيچ گونه طرح و نقش خاصي هستند و براي دكوراسيون‌هاي مينيمال و مدرن مناسب هستند.

ميز عسلي منبت كاري شده: اين نوع ميزها با طرح‌هاي منبت كاري شده ظاهري زيبا و سنتي دارند و براي دكوراسيون‌هاي كلاسيك و سنتي مناسب هستند.

ميز عسلي معرق كاري شده: اين نوع ميزها با طرح‌هاي معرق كاري شده ظاهري ظريف و هنري دارند و براي دكوراسيون‌هاي سنتي و مدرن مناسب هستند.

ميز عسلي رنگي: ميزهاي عسلي رنگي در رنگ‌هاي مختلف توليد مي‌شوند و مي‌توانند به عنوان نقطه كانوني در دكوراسيون منزل مورد استفاده قرار گيرند.

 

معرفي مدل‌هاي مختلف ميز عسلي آكام چوب

آكام چوب به عنوان يكي از توليدكنندگان معتبر مبلمان، تنوع بالايي از ميزهاي عسلي را در طرح‌ها و جنس‌هاي مختلف ارائه مي‌دهد. برخي از مدل‌هاي محبوب اين برند عبارتند از:

 

ميز عسلي مدل AK-77: اين مدل با طراحي ساده و مينيمال، براي دكوراسيون‌هاي مدرن مناسب است.

 

ميز عسلي مدل AK-67: اين مدل با طرح‌هاي منبت كاري شده ظاهري زيبا و سنتي دارد.

 

ميز عسلي مدل AK-99 : اين مدل با طرح‌هاي معرق كاري شده ظاهري ظريف و هنري دارد.

 

نكاتي براي انتخاب ميز عسلي

انتخاب جنس مناسب: با توجه به دكوراسيون منزل خود و ميزان استفاده از ميز عسلي، جنس مناسب را انتخاب كنيد.

انتخاب طرح مناسب: طرح ميز عسلي را با توجه به سبك دكوراسيون منزل خود انتخاب كنيد.

انتخاب اندازه مناسب: اندازه ميز عسلي را با توجه به فضايي كه در اختيار داريد انتخاب كنيد.

انتخاب رنگ مناسب: رنگ ميز عسلي را با توجه به رنگ ساير مبلمان منزل خود انتخاب كنيد.

 

با توجه به تنوع بالاي ميزهاي عسلي موجود در بازار، مي‌توانيد با كمي دقت و حوصله، ميز عسلي مناسب با سليقه و دكوراسيون منزل خود را پيدا كنيد.

 

ايده‌هاي خلاقانه براي استفاده از ميز عسلي


علاوه بر كاربردهاي رايج ميز عسلي، مي‌توانيد با كمي خلاقيت از اين ميزها در موارد ديگري نيز استفاده كنيد. در اينجا چند ايده خلاقانه براي استفاده از ميز عسلي ارائه مي‌شود:

 

ميز عسلي به عنوان ميز كنار تختي: اگر فضاي كافي در اتاق خواب خود نداريد، مي‌توانيد از ميز عسلي به عنوان ميز كنار تختي استفاده كنيد.

ميز عسلي به عنوان ميز تحرير: مي‌توانيد از ميز عسلي به عنوان ميز تحرير كوچك براي لپ تاپ يا نوشتن استفاده كنيد.

ميز عسلي به عنوان ميز گلدان: مي‌توانيد از ميز عسلي براي قرار دادن گلدان و گياهان آپارتماني استفاده كنيد.

ميز عسلي به عنوان ميز سرو غذا: مي‌توانيد از ميز عسلي براي سرو غذا و نوشيدني در مهماني‌هاي كوچك استفاده كنيد.

ميز عسلي به عنوان قفسه كتاب: مي‌توانيد از ميز عسلي با قفسه‌هاي طبقه‌بندي شده براي قرار دادن كتاب و مجلات استفاده كنيد.

ميز عسلي به عنوان پاف: مي‌توانيد از ميز عسلي بدون پايه به عنوان پاف يا صندلي اضافه استفاده كنيد.

ميز عسلي به عنوان ميز آرايش: مي‌توانيد از ميز عسلي به عنوان ميز آرايش در اتاق خواب استفاده كنيد.

ميز عسلي به عنوان ميز بازي: مي‌توانيد از ميز عسلي براي بازي‌هاي روميزي و سرگرمي استفاده كنيد.

 

نكاتي براي نگهداري از ميز عسلي

براي تميز كردن ميز عسلي، از يك دستمال مرطوب و نرم استفاده كنيد.

از قرار دادن اشياء سنگين و داغ روي ميز عسلي خودداري كنيد.

از قرار دادن ميز عسلي در معرض نور مستقيم خورشيد خودداري كنيد.

براي جلوگيري از خط و خش، از پدهاي نمدي در زير پايه‌هاي ميز عسلي استفاده كنيد.

 

با كمي خلاقيت مي‌توانيد از ميز عسلي خود در موارد مختلف استفاده كنيد و از كاربردهاي متنوع آن بهره‌مند شويد.

 

ست كردن ميز عسلي با ساير اجزاي دكوراسيون

انتخاب ميز عسلي مناسب تنها به جنس، طرح و اندازه آن محدود نمي‌شود. براي داشتن يك دكوراسيون زيبا و هماهنگ، ست كردن ميز عسلي با ساير اجزاي دكوراسيون نيز اهميت دارد. در اينجا به نكاتي براي ست كردن ميز عسلي با مبلمان و دكوراسيون منزل اشاره مي‌كنيم:

 

هماهنگي با سبك دكوراسيون: اولين نكته‌اي كه بايد به آن توجه كنيد، هماهنگي سبك ميز عسلي با سبك كلي دكوراسيون منزل شماست. براي مثال، اگر دكوراسيون منزل شما مدرن است، بهتر است از ميزهاي عسلي با خطوط صاف و ساده استفاده كنيد. در مقابل، براي دكوراسيون‌هاي كلاسيك، ميزهاي عسلي منبت كاري شده يا با تزئينات چوبي انتخاب مناسب‌تري هستند.

هماهنگي با رنگ مبلمان: رنگ ميز عسلي را مي‌توانيد با رنگ مبلمان و يا ساير اجزاي دكوراسيون منزل خود ست كنيد. براي مثال، اگر مبلمان شما قهوه‌اي رنگ است، ميز عسلي با رنگ قهوه‌اي تيره يا روشن مي‌تواند انتخاب مناسبي باشد. همچنين مي‌توانيد از رنگ‌هاي متضاد براي ايجاد كنتراست استفاده كنيد، به شرطي كه هارموني كلي رنگ‌ها در دكوراسيون حفظ شود.

هماهنگي با ارتفاع مبلمان: ارتفاع ميز عسلي بايد با ارتفاع مبلمان، به خصوص مبل راحتي، هماهنگ باشد. در حالت ايده‌آل، سطح رويي ميز عسلي بايد كمي پايين‌تر از دسته مبل راحتي قرار گيرد تا دسترسي به وسايل روي ميز به راحتي امكان‌پذير باشد.

تناسب با اندازه فضا: علاوه بر هماهنگي با ارتفاع مبلمان، بايد به اندازه ميز عسلي نسبت به فضاي پذيرايي خود نيز توجه كنيد. استفاده از ميزهاي عسلي بزرگ در فضاهاي كوچك باعث شلوغي و احساس خفگي مي‌شود. برعكس، ميزهاي عسلي كوچك در فضاهاي بزرگ ممكن است گم شوند و كارايي لازم را نداشته باشند.

 

ترندهاي جديد ميزهاي عسلي


دنياي دكوراسيون داخلي همواره در حال تغيير است و ميزهاي عسلي نيز از اين قاعده مستثني نيستند. در سال‌هاي اخير شاهد ظهور ترندهاي جديدي در طراحي ميزهاي عسلي هستيم كه عبارتند از:

 

استفاده از متريال‌هاي تركيبي: تركيب چوب با فلز، شيشه و يا سنگ در ساخت ميزهاي عسلي، ظاهري مدرن و منحصر به فرد به آن‌ها بخشيده است.

ميزهاي عسلي چند طبقه: اين نوع ميزها با داشتن طبقات مختلف، فضاي بيشتري را براي قرار دادن وسايل در اختيار شما قرار مي‌دهند.

ميزهاي عسلي لانه زنبوري: اين نوع ميزهاي عسلي از چندين ميز با اندازه‌هاي مختلف تشكيل شده‌اند كه به صورت تودرتو قرار مي‌گيرند و فضاي كمتري را اشغال مي‌كنند.

ميزهاي عسلي با قابليت جابجايي: اين نوع ميزها داراي چرخ‌هايي در زير پايه‌هاي خود هستند كه امكان جابجايي آسان آن‌ها را فراهم مي‌كنند.

ميزهاي عسلي هوشمند: اين نوع ميزهاي عسلي با امكاناتي مانند شارژر بي‌سيم تلفن همراه و يا پورت‌هاي USB، راحتي و كارايي بيشتري را به همراه دارند.

 

نتيجه‌گيري

انتخاب ميز عسلي مناسب مي‌تواند تأثير بسزايي در زيبايي و كارايي فضاي پذيرايي منزل شما داشته باشد. با در نظر گرفتن نكات ذكر شده در اين مقاله، از جنس و طرح ميز عسلي گرفته تا نحوه ست كردن آن با ساير اجزاي دكوراسيون، مي‌توانيد ميز عسلي ايده‌آل خود را انتخاب كنيد.

اميدواريم با راهنمايي‌هاي ارائه شده و معرفي محصولات باكيفيت آكام چوب، خريد ميز عسلي براي شما آسان‌تر شود. براي مشاهده مدل‌هاي متنوع ميز عسلي و خريد آنلاين، به وب سايت اين شركت مراجعه كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۰:۴۹ توسط:رابعه حكيمي موضوع: نظرات (0)

سفر به دنياي رنگ‌ها در چيدمان ميز

سفر به دنياي رنگ‌ها در چيدمان ميز

 

چيدمان ميز نه فقط به زيبايي و جذابيت سفره مي‌افزايد، بلكه مي‌تواند بر حس و حال و تجربه غذا خوردن نيز تاثير بگذارد. يكي از عناصر مهم در چيدمان ميز، استفاده از رنگ‌ها است. رنگ‌ها مي‌توانند فضا را شاد، آرام، رسمي يا غيررسمي كنند.

 

در اين مقاله، به دنياي رنگ‌ها در چيدمان ميز سفر مي‌كنيم و به نكاتي در مورد انتخاب رنگ‌هاي مناسب براي سفره شما مي‌پردازيم.

 

روانشناسي رنگ‌ها

 

هر رنگي، حس و حال خاص خود را دارد.

 

 رنگ‌هاي گرم مانند قرمز، نارنجي و زرد، مي‌توانند فضا را شاد و پرانرژي كنند.

 رنگ‌هاي سرد مانند آبي، سبز و بنفش، مي‌توانند فضا را آرام و صميمي كنند.

 رنگ‌هاي خنثي مانند سفيد، خاكستري و مشكي، مي‌توانند فضا را رسمي و شيك كنند.

 

انتخاب رنگ مناسب

 

انتخاب رنگ مناسب براي سفره شما، به عوامل مختلفي مانند نوع غذا، زمان سرو غذا، و سليقه شخصي شما بستگي دارد.

 

 براي صبحانه، مي‌توانيد از رنگ‌هاي شاد و روشن مانند زرد، نارنجي و صورتي استفاده كنيد. اين رنگ‌ها مي‌توانند به شما انرژي و انگيزه براي شروع روز بدهند.

 براي ناهار، مي‌توانيد از رنگ‌هاي خنك و آرام مانند آبي، سبز و بنفش استفاده كنيد. اين رنگ‌ها مي‌توانند به شما كمك كنند تا بعد از يك روز كاري، آرامش پيدا كنيد.

 براي شام، مي‌توانيد از رنگ‌هاي گرم و صميمي مانند قرمز، نارنجي و قهوه‌اي استفاده كنيد. اين رنگ‌ها مي‌توانند فضايي گرم و دلنشين براي صرف شام با خانواده و دوستان ايجاد كنند.

 

تركيب رنگ‌ها

 

شما مي‌توانيد از يك رنگ به عنوان رنگ اصلي سفره خود استفاده كنيد و از رنگ‌هاي ديگر به عنوان رنگ‌هاي مكمل استفاده كنيد.

 

 براي مثال، مي‌توانيد از رنگ سفيد به عنوان رنگ اصلي سفره خود استفاده كنيد و از رنگ‌هاي آبي و سبز به عنوان رنگ‌هاي مكمل استفاده كنيد. اين تركيب رنگ، فضايي آرام و ساحلي ايجاد مي‌كند.

 

نكاتي براي استفاده از رنگ‌ها در چيدمان ميز

 

 از رنگ‌هاي متضاد در كنار هم استفاده كنيد تا تضاد و پويايي به سفره خود ببخشيد.

 از رنگ‌هاي مشابه در كنار هم استفاده كنيد تا فضايي آرام و هماهنگ ايجاد كنيد.

 از رنگ‌هاي روشن براي بزرگ‌تر نشان دادن فضا استفاده كنيد.

 از رنگ‌هاي تيره براي كوچك‌تر نشان دادن فضا استفاده كنيد.

 از رنگ‌هاي شاد براي ايجاد فضايي پرانرژي استفاده كنيد.

 از رنگ‌هاي آرام براي ايجاد فضايي آرام و صميمي استفاده كنيد.

 

سخن آخر

 

با استفاده از رنگ‌ها در چيدمان ميز، مي‌توانيد فضايي زيبا و جذاب براي صرف غذا ايجاد كنيد. با كمي خلاقيت و سليقه، مي‌توانيد سفره‌اي بچينيد كه حس و حال و تجربه غذا خوردن را براي شما و مهمانانتان لذت‌بخش‌تر كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۷:۰۲ توسط:رابعه حكيمي موضوع: نظرات (0)

هنر چيدمان: زيباترين ايده‌ها براي ميز پذيرايي و عسلي

 

مقدمه:

 

چيدمان و تزيين ميز پذيرايي و عسلي، هنري ظريف و جذاب است كه مي‌تواند زيبايي و ظرافت را به دكوراسيون منزل شما هديه دهد. با كمي خلاقيت و سليقه مي‌توانيد فضايي دلنشين و چشم‌نواز براي پذيرايي از مهمانان خود و يا صرف يك عصرانه دلچسب در كنار خانواده خود خلق كنيد. در اين مقاله، ايده‌هاي خلاقانه و متنوعي براي چيدمان و تزيين ميزهاي پذيرايي و عسلي ارائه خواهيم داد تا بتوانيد با الهام از آن‌ها، فضايي زيبا و منحصر به فرد را در منزل خود ايجاد كنيد.

 

ايده‌هاي خلاقانه براي چيدمان ميز پذيرايي:

 

 استفاده از تم رنگي: انتخاب يك تم رنگي خاص براي چيدمان ميز، مي‌تواند فضايي هماهنگ و چشم‌نواز ايجاد كند. براي مثال، مي‌توانيد از رنگ‌هاي شاد و پاستلي براي فصل بهار و تابستان، و از رنگ‌هاي گرم و زميني براي فصل پاييز و زمستان استفاده كنيد.

 استفاده از گل‌ها و گياهان: گل‌ها و گياهان، عنصري طبيعي و زيبا هستند كه مي‌توانند به چيدمان ميز شما طراوت و شادابي ببخشند. از گل‌هاي تازه در گلدان‌هاي زيبا و يا گياهان آپارتماني كوچك براي تزيين ميز خود استفاده كنيد.

 استفاده از شمع‌ها: شمع‌ها، فضايي گرم و صميمي را در محيط ايجاد مي‌كنند. از شمع‌هاي وارمرد، شمعدان‌هاي بلند و يا شمع‌هاي معطر در چيدمان ميز خود استفاده كنيد.

 استفاده از ظروف و دكوري‌هاي خاص: ظروف و دكوري‌هاي زيبا و منحصر به فرد، مي‌توانند به چيدمان ميز شما جلوه‌اي خاص ببخشند. از ظروف كريستال، بشقاب‌هاي رنگي، مجسمه‌هاي كوچك و يا تابلوهاي هنري براي تزيين ميز خود استفاده كنيد.

 استفاده از خلاقيت خود: خلاقيت خود را در چيدمان ميز به كار ببريد و از ايده‌هاي جديد و نو نترسيد. براي مثال، مي‌توانيد از كتاب‌هاي قديمي به عنوان پايه براي ظروف دكوري، و يا از بطري‌هاي شيشه‌اي رنگي به عنوان گلدان استفاده كنيد.

 

ايده‌هاي خلاقانه براي چيدمان ميز عسلي:

 

 استفاده از سيني: استفاده از يك سيني زيبا و كاربردي، مي‌تواند براي نظم‌دهي به وسايل روي ميز عسلي و همچنين ايجاد فضايي براي سرو نوشيدني و تنقلات مناسب باشد.

 استفاده از كتاب‌ها و مجلات: قرار دادن كتاب‌ها و مجلات مورد علاقه شما روي ميز عسلي، مي‌تواند فضايي دنج و صميمي را در محيط ايجاد كند.

 استفاده از گلدان‌هاي كوچك: گلدان‌هاي كوچك و ظريف با گل‌هاي تازه، مي‌توانند زيبايي و طراوت را به ميز عسلي شما هديه دهند.

 استفاده از شمع‌هاي وارمرد: شمع‌هاي وارمرد، فضايي گرم و صميمي را در محيط ايجاد مي‌كنند و مي‌توانند به عنوان يك عنصر دكوري زيبا در چيدمان ميز عسلي مورد استفاده قرار بگيرند.

 استفاده از دكوري‌هاي خاص: مجسمه‌هاي كوچك، تابلوهاي نقاشي، و يا اشياء دكوري خاص و منحصر به فرد، مي‌توانند به چيدمان ميز عسلي شما جلوه‌اي خاص ببخشند.

 

نكات كاربردي:

 

 در چيدمان ميز، به تناسب و تعادل اشياء توجه كنيد.

 از شلوغ كردن بيش از حد ميز خودداري كنيد.

 از ارتفاع مناسب ظروف و دكوري‌ها براي ديد بهتر استفاده كنيد.

 از قرار دادن وسايل تيز و برنده روي ميز خودداري كنيد.

 از رنگ‌ها و طرح‌هاي متناسب با دكوراسيون منزل خود استفاده كنيد.

 

با به كارگيري ايده‌ها و خلاقيت خود مي‌توانيد فضايي زيبا و دلنشين را در منزل خود ايجاد كنيد و از زيبايي و ظرافت چيدمان ميز پذيرايي و عسلي خود لذت ببريد.

 

 ايده‌هاي خلاقانه براي تزيين ميز پذيرايي و عسلي:

 

تزيين ميز با توجه به فصل:

 

 بهار: استفاده از گل‌هاي تازه، شمع‌هاي معطر، و ظروف رنگي

 تابستان: استفاده از ميوه‌هاي تازه، سيني‌هاي حصيري، و شمع‌هاي وارمرد

 پاييز: استفاده از برگ‌هاي پاييزي، كدو تنبل، و شمع‌هاي بزرگ

 زمستان: استفاده از شاخه‌هاي درختان، شمع‌هاي كريسمس، و مجسمه‌هاي زمستاني

 

تزيين ميز با توجه به مناسبت:

 

 مهماني رسمي: استفاده از ظروف كريستال، قاشق و چنگال نقره، و شمعدان‌هاي بلند

 مهماني دوستانه: استفاده از ظروف ساده، دستمال سفره‌هاي رنگي، و گل‌هاي تازه

 جشن تولد: استفاده از بادكنك، كيك تولد، و شمع‌هاي تولد

 سال نو: استفاده از سفره هفت سين، سنجد، و سماق

 

ايجاد نقطه كانوني:

 

 قرار دادن يك گلدان بزرگ گل در مركز ميز

 استفاده از يك مجسمه يا تابلوي هنري

 قرار دادن يك سيني بزرگ با چند شمع و ظرف دكوري

 

استفاده از رنگ:

 

 استفاده از يك رنگ خاص براي تم ميز

 استفاده از رنگ‌هاي متضاد براي ايجاد جذابيت

 استفاده از رنگ‌هاي خنثي براي ايجاد فضايي آرام

 

نكات كاربردي:

 

 از شلوغ كردن بيش از حد ميز خودداري كنيد.

 از ظروف و دكوري‌هايي استفاده كنيد كه به راحتي تميز مي‌شوند.

 از قرار دادن وسايل تيز و برنده روي ميز خودداري كنيد.

 از ارتفاع مناسب ظروف و دكوري‌ها براي ديد بهتر استفاده كنيد.

 

ايده‌هاي خلاقانه:

 

 استفاده از كتاب‌هاي قديمي به عنوان پايه براي ظروف دكوري

 استفاده از بطري‌هاي شيشه‌اي رنگي به عنوان گلدان

 استفاده از تكه‌هاي چوب به عنوان زير بشقابي

 استفاده از شمع‌هاي وارمرد داخل سيني‌هاي فلزي

 

منابع الهام:

 

 مجلات دكوراسيون

 وب سايت‌هاي دكوراسيون

 شبكه‌هاي اجتماعي

 فروشگاه‌هاي لوازم دكوري

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۸:۱۸ توسط:رابعه حكيمي موضوع: نظرات (0)

ميز عسلي ارزان در ديجي كالا: راهنماي خريد و نكات كليدي

ميز عسلي ارزان در ديجي كالا: راهنماي خريد و نكات كليدي

ميز عسلي از جمله المان‌هاي دكوراتيو و كاربردي در هر منزل است كه علاوه بر زيبايي، فضايي براي قرارگيري لوازم دكوري، پذيرايي و... را فراهم مي‌كند. تنوع بالاي اين محصول در بازار، انتخاب را براي خريداران كمي دشوار كرده است. در اين مقاله قصد داريم به بررسي ميز عسلي ارزان در ديجي كالا بپردازيم و نكات كليدي براي خريدي ايده‌آل را ارائه دهيم.

نكاتي براي انتخاب ميز عسلي ارزان ديجيكالا

بودجه: اولين قدم براي انتخاب ميز عسلي، تعيين بودجه مورد نظرتان است. با توجه به تنوع قيمتي اين محصول در ديجي كالا، مي‌توانيد با صرف هزينه‌اي معقول، ميز عسلي دلخواه خود را بيابيد.
جنس: ميزهاي عسلي از جنس‌هاي مختلفي مانند چوب، MDF، فلز، شيشه و... ساخته مي‌شوند. هر كدام از اين جنس‌ها مزايا و معايب خاص خود را دارند. براي مثال، ميزهاي عسلي چوبي از ظاهري زيبا و طبيعي برخوردارند اما قيمت بالاتري دارند.
ابعاد: انتخاب ابعاد مناسب ميز عسلي، با توجه به فضاي منزل و مبل‌هايتان حائز اهميت است.
سبك: ميزهاي عسلي در سبك‌هاي مختلفي مانند مدرن، كلاسيك، مينيمال و... توليد مي‌شوند. انتخاب سبك مناسب، به دكوراسيون منزل شما بستگي دارد.
رنگ: رنگ ميز عسلي را مي‌توانيد با توجه به رنگ مبلمان، فرش و ساير لوازم دكوراسيون خود انتخاب كنيد.
قابليت‌هاي جانبي: برخي از ميزهاي عسلي داراي قابليت‌هاي جانبي مانند كشو، قفسه و... هستند كه مي‌توانند فضاي ذخيره‌سازي اضافي را براي شما فراهم كنند.
نكاتي براي خريد آنلاين ميز عسلي از ديجي كالا:

نظرات مشتريان: قبل از خريد، نظرات ساير خريداران را به دقت مطالعه كنيد. اين نظرات مي‌توانند اطلاعات مفيدي را در مورد كيفيت، قيمت و ساير ويژگي‌هاي محصول به شما ارائه دهند.
گارانتي و خدمات پس از فروش: از گارانتي و خدمات پس از فروش محصول اطمينان حاصل كنيد.
تصاوير: تصاوير محصول را به دقت بررسي كنيد تا از تناسب آن با دكوراسيون منزل خود مطمئن شويد.
قيمت: قيمت‌هاي مختلف را با هم مقايسه كنيد و بهترين Angebot را انتخاب كنيد.
معرفي چند مدل ميز عسلي ارزان در ديجي كالا:

ميز عسلي مدل نيلوفر: اين ميز عسلي از جنس MDF و در رنگ‌هاي مختلف توليد شده است. قيمت اين محصول بسيار مناسب و مقرون به صرفه است.
ميز عسلي مدل مرواريد: اين ميز عسلي از جنس فلز و شيشه ساخته شده است و ظاهري مدرن و شيك دارد.
ميز عسلي مدل نگين: اين ميز عسلي از جنس چوب و در رنگ‌هاي مختلف توليد شده است. اين محصول از كيفيت بالايي برخوردار است و داراي گارانتي و خدمات پس از فروش مي‌باشد.
مزاياي خريد ميز عسلي ارزان از ديجي كالا:

تنوع بالا: ديجي كالا تنوع بسيار بالايي از ميزهاي عسلي را در رنج قيمتي مختلف ارائه مي‌دهد.
قيمت مناسب: با توجه به رقابتي بودن فضاي ديجي كالا، مي‌توانيد ميز عسلي مورد نظرتان را با قيمتي مناسب پيدا كنيد.
ارسال سريع: ديجي كالا امكان ارسال سريع محصولات را به سراسر كشور فراهم كرده است.
ضمانت اصالت كالا: ديجي كالا اصالت تمام محصولات خود را تضمين مي‌كند.
امكان مرجوعي كالا: در صورت عدم رضايت از محصول، مي‌توانيد آن را به ديجي كالا مرجوع كنيد.
معايب خريد ميز عسلي ارزان از ديجي كالا:

عدم امكان مشاهده حضوري محصول: قبل از خريد، امكان مشاهده حضوري محصول وجود ندارد.
احتمال آسيب ديدن محصول در حين ارسال: با وجود ضمانت ديجي كالا، احتمال آسيب ديدن محصول در حين ارسال وجود دارد.
دشواري در انتخاب: تنوع بالاي محصولات ممكن است انتخاب را براي شما دشوار كند.
نكات تكميلي:

قبل از خريد، به طور دقيق ابعاد و اندازه ميز عسلي را بررسي كنيد.
به جنس و كيفيت مواد اوليه ميز عسلي توجه كنيد.
از تناسب رنگ و سبك ميز عسلي با دكوراسيون منزل خود مطمئن شويد.
نظرات ساير خريداران را به دقت مطالعه كنيد.
اميدواريم اين مقاله اطلاعات مفيدي را در مورد "ميز عسلي ارزان ديجي كالا" به شما ارائه داده باشد.

 

 

ايده‌هايي براي ديزاين منزل با ميز عسلي ارزان:

استفاده از ميز عسلي به عنوان ميز كنار مبلي: مي‌توانيد از ميز عسلي به عنوان ميز كنار مبلي براي قرارگيري لوازم دكوري، كتاب، مجسمه و... استفاده كنيد.
استفاده از ميز عسلي به عنوان ميز جلو مبلي: اگر فضاي منزل شما كوچك است، مي‌توانيد از يك يا چند ميز عسلي به عنوان ميز جلو مبلي استفاده كنيد.
استفاده از ميز عسلي به عنوان ميزناهارخوري: در صورت نياز، مي‌توانيد از ميز عسلي به عنوان ميزناهارخوري براي سرو غذا و نوشيدني استفاده كنيد.
استفاده از ميز عسلي به عنوان ميز تحرير: مي‌توانيد از ميز عسلي به عنوان ميز تحرير براي مطالعه يا انجام كارهاي كامپيوتري استفاده كنيد.
استفاده از ميز عسلي به عنوان قفسه كتاب: مي‌توانيد از ميز عسلي با قفسه‌هاي باز براي قرارگيري كتاب و لوازم دكوري استفاده كنيد.
تزئين ميز عسلي با گلدان و شمع: براي زيبايي بيشتر، مي‌توانيد روي ميز عسلي را با گلدان، شمع و ساير لوازم دكوري تزئين كنيد.
استفاده از رنگ‌هاي مختلف: از ميزهاي عسلي با رنگ‌هاي مختلف مي‌توانيد براي ايجاد تنوع و جذابيت در دكوراسيون منزل خود استفاده كنيد.
استفاده از ميز عسلي با طرح‌هاي مختلف: ميزهاي عسلي با طرح‌هاي مختلف مانند ساده، طرح دار، هندسي و... مي‌توانند به زيبايي دكوراسيون منزل شما بيفزايند.
خلاقيت در استفاده از ميز عسلي:

با كمي خلاقيت مي‌توانيد از ميز عسلي در كاربردهاي مختلف استفاده كنيد. براي مثال، مي‌توانيد از ميز عسلي به عنوان پاف، صندلي، ميز آرايش و... استفاده كنيد.

جمع بندي:

ميز عسلي ارزان ديجي كالا مي‌تواند انتخابي ايده‌آل براي دكوراسيون منزل شما باشد. با كمي دقت و خلاقيت مي‌توانيد از اين محصول در كاربردهاي مختلف استفاده كنيد و زيبايي و كارايي را به منزل خود هديه دهيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۰:۰۹ توسط:رابعه حكيمي موضوع: نظرات (0)

خريد ميز پذيرايي شيك و زيبا؛ ساده تر از هميشه

خريد ميز پذيرايي شيك براي خانواده هاي ايراني همواره چالش بر انگيز بوده و براي اين موضوع راهكارهاي زيادي ارائه مي شود. ما امروز قصد داريم اين كار را ساده تر كرده و شما را با يكي از بهترين توليد كننده هاي ميز پذيرايي در تهران آشنا كنيم كه امكان ارسال به سراسر كشور را دارا مي باشد.

آكام چوب توليد كننده نوآور ملزومات و اكسسوري مبلمان مانند ميز پذيرايي، ميز جلومبلي، ميز عسلي، ست ميز پذيرايي، انواع ميز تلويزيون با طول 140، 160، 180 و 200 براي انواع سايز تلويزيون 24 تا بالاي 75 اينچ مي ‌باشد.

انواع ميز پذيرايي
ميز جلومبلي:
جلو مبلي نوعي ميز به شكل مربع، گرد يا چند صلعي است كه معمولاً در مقابل مبل قرار مي گيرند. اين ميز ها را مي توان براي قرار دادن نوشيدني ها، تنقلات يا ساير اقلام استفاده شوند.

ميزهاي جلو مبلي در انواع مختلفي از جمله چوب، شيشه و فلز موجود هستند. آنها همچنين در طيف گسترده اي از قيمت ها را قرار دارند. محصولات آكام چوب براي اولين با با تركيب چوب و پارچه طرح بسيار نوآورانه اي ارائه كرد كه پيش از اين فقط محدود به ميز هاي چوبي بود.

هنگام انتخاب ميز جلو مبلي، مهم است كه در نظر بگيريد سبك، مواد و اندازه مناسب براي فضاي شما. اگر فضاي كوچكي داريد، ممكن است بخواهيد يك ميز جلو مبلي را انتخاب كنيد كه تاشو يا چند منظوره باشد. اگر كودكي داريد كه لازم است احتياط كنيد و بخواهيد ميزي را انتخاب كنيد كه لبه هاي تيز يا شيشه اي ندارد.

ميز عسلي:
ميزهاي عسلي نوعي ميز كوچك هستند كه معمولاً در كنار مبل يا صندلي قرار مي گيرند و مي توان براي قرار دادن نوشيدني ها، تنقلات يا ساير اقلام استفاده كرد. ميزهاي عسلي در انواع مختلفي از جمله چوب، شيشه و فلز و يا تركيب چوب و پارچه موجود هستند.

 

ست ميز پذيرايي:
ست ميز پذيرايي شيك و زيبا آكام چوب شامل 2 ميز عسلي و يك جلو مبلي مجموعه اي كامل جهت پذيرايي از مهمان و دورهمي ها مي باشيد. امتياز ست هماهنگ بودن كامل پارچه و رنگ چوب عسلي ها و جلو مبلي است.

 

كاربرد انواع ميز پذيرايي
هنگام انتخاب ميز پذيرايي، مهم است كه در نظر بگيريد كه از آن براي چه كاري استفاده خواهيد كرد. . اگر به دنبال ميزي هستيد كه براي قرار دادن نوشيدني ها و تنقلات استفاده كنيد، يك ميز قهوه يا ميز عسلي انتخاب خوبي است. اگر به دنبال ميزي هستيد كه براي قرار دادن لوازم تزييني يا آينه استفاده كنيد، يك ميز كنسول انتخاب خوبي است. اگر به دنبال ميزي هستيد كه براي سرو غذا به مهمانان استفاده كنيد، يك ميز غذاخوري انتخاب خوبي است و اگر به دنبال ميزي هستيد كه براي سرو نوشيدني به مهمانان استفاده كنيد، يك ميز پذيرايي شيك و زيبا انتخاب خوبي است.

همچنين مهم است كه اندازه ميز را در نظر بگيريد. شما مي خواهيد مطمئن شويد كه ميزي را انتخاب مي كنيد كه به اندازه كافي بزرگ باشد تا نيازهاي شما را برآورده كند، اما نه آنقدر بزرگ كه كل فضاي شما را اشغال كند.

در فروشگاه آكام چوب انواع ميز پذيرايي جديد و شيك با 21 مدل پارچه و 4 رنگ چوب (افرا، گردويي، طوسي و سفيد) از بهترين پارچه هاي قابل شستشو و مقاوم و رنگ ماندگارتوليد و عرضه مي شوند.

 

اين مدل هاي ميز پذيرايي شامل ميز جلو مبلي، ميز عسلي و ست پذيرايي (شامل 2 ميز عسلي و يك جلو مبلي) مي باشند كه با توجه به اندازه فضاي در اختيار و طرح مبلمان و فرش خود ميتوانيد دكوري بي نظير داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۵:۴۵ توسط:رابعه حكيمي موضوع: نظرات (0)

مزاياي استفاده از ميز جلو مبلي كلاسيك


انتخاب مبلمان مناسب، نقشي كليدي در زيبايي و چيدمان منزل شما ايفا مي‌كند. در ميان انواع مبلمان، ميز جلو مبلي به عنوان نقطه كانوني در دكوراسيون، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. ميز جلو مبلي كلاسيك با طراحي ظريف و چشم‌نواز، مي‌تواند فضايي گرم و صميمي را در منزل شما به وجود آورد.

مزاياي استفاده از ميز جلو مبلي كلاسيك
زيبايي و ظرافت: طراحي منحصر به فرد و استفاده از منبت كاري‌هاي ظريف در ساخت اين نوع ميزها، جلوه‌اي خاص و چشم‌نواز به دكوراسيون منزل شما مي‌بخشد.

 
كيفيت و استحكام: استفاده از چوب مرغوب و باكيفيت در ساخت ميزهاي كلاسيك، تضميني براي طول عمر و استحكام آن‌ها خواهد بود.

تنوع در طرح و رنگ: ميزهاي جلو مبلي كلاسيك در طرح‌ها و رنگ‌هاي متنوعي توليد مي‌شوند كه امكان انتخابي متناسب با سليقه و دكوراسيون منزل شما را فراهم مي‌كنند.

كارايي و كاربرد: اين نوع ميزها علاوه بر زيبايي، كاربردي نيز هستند و مي‌توان از آن‌ها براي قرار دادن انواع وسايل مانند كتاب، مجله، ظروف پذيرايي و … استفاده كرد.

ايجاد فضايي گرم و صميمي: استفاده از ميز جلو مبلي كلاسيك به همراه مبلمان كلاسيك، فضايي گرم و صميمي را در منزل شما به وجود مي‌آورد و حس آرامش و صميميت را به شما القا مي‌كند.

 

نكاتي در انتخاب ميز جلو مبلي كلاسيك
اندازه: متناسب با فضاي منزل و چيدمان مبلمان خود، ميزي با اندازه مناسب انتخاب كنيد.

جنس: چوب‌هاي مختلفي مانند راش، گردو و بلوط در ساخت اين نوع ميزها به كار مي‌روند. انتخاب جنس چوب، به سليقه و بودجه شما بستگي دارد.

رنگ: رنگي را انتخاب كنيد كه با دكوراسيون منزل شما همخواني داشته باشد.

طرح: طرح‌هاي متنوعي از ميزهاي كلاسيك وجود دارد. ميزي را انتخاب كنيد كه با سليقه شما مطابقت داشته باشد.

قيمت: قيمت ميزهاي كلاسيك با توجه به جنس، طرح و اندازه آن‌ها متفاوت است.

 

آكام چوب، مرجع تخصصي خريد ميز جلو مبلي كلاسيك:

آكام چوب با سابقه طولاني در توليد و عرضه انواع مبلمان كلاسيك، مرجعي تخصصي براي خريد ميز جلو مبلي كلاسيك با كيفيت و قيمت مناسب است. اين مجموعه با ارائه تنوع بي‌نظيري از طرح‌ها و رنگ‌ها، امكان انتخابي ايده‌آل را براي شما فراهم مي‌كند.

 
 

مزاياي خريد از فروشگاه اينترنتي آكام چوب:
كيفيت تضمين شده: استفاده از مرغوب‌ترين مواد اوليه و اتكا به دانش و تجربه متخصصان، تضميني براي كيفيت و طول عمر محصولات است.

قيمت مناسب: اين فروشگاه با حذف واسطه‌ها و عرضه مستقيم محصولات خود، قيمت‌هاي مناسب و رقابتي را به مشتريان خود ارائه مي‌دهد.

تنوع بي‌نظير: تنوع بي‌نظير طرح‌ها و رنگ‌ها در محصولات، امكان انتخابي ايده‌آل را براي شما فراهم مي‌كند.

گارانتي و خدمات پس از فروش: اين مجموعه براي جلب رضايت مشتريان خود، محصولاتش را با ۱۸ ماه گارانتي و خدمات پس از فروش عرضه مي‌كند.

 

راهنماي انتخاب ميز جلو مبلي كلاسيك:
انتخاب ميز جلو مبلي كلاسيك مناسب، مي‌تواند چالشي براي برخي افراد باشد. در اينجا چند نكته براي انتخاب آسان‌تر ارائه مي‌شود:

۱٫ توجه به سبك دكوراسيون:
اولين قدم، توجه به سبك دكوراسيون منزل شما است. اگر دكوراسيون منزل شما كلاسيك است، انتخاب ميزي با طراحي كلاسيك و منبت‌كاري‌هاي ظريف، هارموني و زيبايي بي‌نظيري را به وجود خواهد آورد.

۲٫ تناسب با ساير مبلمان:
ميز جلو مبلي بايد با ساير مبلمان منزل شما از نظر سبك، رنگ و جنس تناسب داشته باشد. براي مثال، اگر مبلمان شما از جنس چوب راش است، بهتر است ميزي را انتخاب كنيد كه از جنس چوب راش باشد.

۳٫ توجه به اندازه:
اندازه ميز جلو مبلي بايد متناسب با فضاي منزل و چيدمان مبلمان شما باشد. اگر فضاي كوچكي داريد، ميزي با ابعاد كوچك‌تر انتخاب كنيد.

۴٫ در نظر گرفتن كاربرد:
قبل از خريد ميز، به كاربرد آن فكر كنيد. آيا مي‌خواهيد از آن فقط براي قرار دادن وسايل تزئيني استفاده كنيد؟ يا به فضايي براي قرار دادن كتاب، مجله و يا ظروف پذيرايي نياز داريد؟

۵٫ توجه به جنس:
همانطور كه گفته شد، جنس‌هاي مختلفي براي ساخت ميزهاي كلاسيك به كار مي‌روند. چوب راش، گردو و بلوط از جمله رايج‌ترين چوب‌ها هستند. هر كدام از اين چوب‌ها مزايا و معايب خاص خود را دارند.

۶٫ انتخاب رنگ:
رنگ ميز جلو مبلي بايد با رنگ ساير مبلمان و دكوراسيون منزل شما همخواني داشته باشد. اگر تمايل به ايجاد فضايي گرم و صميمي داريد، مي‌توانيد از رنگ‌هاي قهوه‌اي و كرم استفاده كنيد.

۷٫ تعيين بودجه:
قيمت ميزهاي كلاسيك با توجه به جنس، طرح و اندازه آن‌ها متفاوت است. قبل از خريد، بودجه خود را تعيين كنيد و متناسب با آن، ميزي را انتخاب كنيد.

 

 
نكاتي براي نگهداري از ميز جلو مبلي كلاسيك:
براي تميز كردن ميز، از دستمال مرطوب و نرم استفاده كنيد.

از قرار دادن اشياء داغ روي ميز خودداري كنيد.

از مواد شوينده قوي براي تميز كردن ميز استفاده نكنيد.

ميز را در معرض نور مستقيم خورشيد قرار ندهيد.

با رعايت اين نكات، مي‌توانيد سال‌ها از زيبايي و ظرافت ميز جلو مبلي كلاسيك خود لذت ببريد.

 

جمع بندي:
 
ميز جلو مبلي كلاسيك با طراحي ظريف و چشم‌نواز، مي‌تواند نقطه كانوني دكوراسيون منزل شما باشد. آكام چوب به عنوان مرجعي تخصصي در زمينه توليد و عرضه مبلمان كلاسيك در تهران و بازار مبل چهاردانگه، تنوع بي‌نظيري از ميزهاي جلو مبلي كلاسيك با كيفيت و قيمت مناسب را به شما ارائه مي‌دهد.

با مراجعه به وب سايت و يا شوروم‌هاي اين مجموعه، مي‌توانيد از مشاوره رايگان متخصصان بهره‌مند شده و ميز جلو مبلي كلاسيك زيبا و البته با طرح هاي جديد خود را انتخاب كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۴:۲۴ توسط:رابعه حكيمي موضوع: نظرات (0)

انواع ميز پذيرايي شيك

مقدمه:

ميز پذيرايي به عنوان عنصري كليدي در دكوراسيون منزل، نقشي فراتر از صرفاً محلي براي پذيرايي از مهمانان ايفا مي‌كند. اين عنصر مي‌تواند نقطه كانوني و عطف زيبايي در فضاي پذيرايي شما باشد و جلوه‌اي خاص به آن ببخشد. انتخاب ميز پذيرايي شيك و متناسب با سليقه و دكوراسيون منزل شما، مي‌تواند فضايي گرم و دلنشين براي دورهمي‌هاي خانوادگي و دوستانه خلق كند.

 

انواع ميز پذيرايي شيك

ميز پذيرايي شيك

 

ميزهاي پذيرايي در طرح‌ها، جنس‌ها و ابعاد متنوعي توليد مي‌شوند كه انتخاب را براي شما دشوار مي‌كند. در ادامه به تعدادي از محبوب‌ترين مدل‌هاي ميز پذيرايي شيك اشاره مي‌كنيم:

 

• ميزهاي جلومبلي:

اين نوع ميزها در جلوي مبلمان قرار مي‌گيرند و براي قرار دادن لوازم پذيرايي، گلدان، مجسمه و ساير دكوري‌ها مناسب هستند. ميزهاي جلومبلي در طرح‌ها و جنس‌هاي مختلفي مانند چوبي، فلزي، شيشه‌اي و سنگي توليد مي‌شوند.

 

• ميزهاي عسلي:

ميز عسلي شيك

 

اين ميزها در كنار مبلمان قرار مي‌گيرند و براي قرار دادن فنجان چاي، قهوه، كتاب و ساير لوازم جانبي مناسب هستند. ميزهاي عسلي معمولاً در ست با ميز جلومبلي توليد مي‌شوند.

 

• ميزهاي كنسول:

اين نوع ميزها در ورودي منزل، راهروها و يا پشت مبلمان قرار مي‌گيرند و براي قرار دادن دكوري‌ها، قاب عكس، آينه و يا گلدان مناسب هستند. ميزهاي كنسول در طرح‌ها و جنس‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند و مي‌توانند به عنوان عنصري تزئيني در دكوراسيون منزل شما مورد استفاده قرار گيرند.

 

• ميزهاي اپن:

اين نوع ميزها در آشپزخانه‌هاي اپن و يا جزيره آشپزخانه قرار مي‌گيرند و براي صرف غذا و يا انجام كارهاي آشپزخانه مناسب هستند. ميزهاي اپن در طرح‌ها و جنس‌هاي مختلفي مانند چوبي، فلزي، سنگي و كورين توليد مي‌شوند.

 

ست ميز پذيرايي:

 

نكاتي براي انتخاب ميز پذيرايي شيك:

• تناسب با دكوراسيون:

ميز پذيرايي را بايد با توجه به سبك دكوراسيون منزل خود انتخاب كنيد. براي مثال، اگر دكوراسيون منزل شما مدرن است، بهتر است از ميزهاي پذيرايي مدرن و ساده استفاده كنيد.

 

• جنس:

ميزهاي پذيرايي در جنس‌هاي مختلفي مانند چوبي، فلزي، شيشه‌اي و سنگي توليد مي‌شوند. هر كدام از اين جنس‌ها مزايا و معايب خاص خود را دارند. براي مثال، ميزهاي چوبي از استحكام و زيبايي بالايي برخوردارند، اما قيمت آن‌ها نسبت به ساير جنس‌ها بيشتر است.

 

• ابعاد:

ميز پذيرايي را بايد با توجه به فضاي منزل خود انتخاب كنيد. اگر فضاي كوچكي داريد، بهتر است از ميزهاي پذيرايي با ابعاد كوچك‌تر استفاده كنيد.

 

• كاربرد:

قبل از خريد ميز پذيرايي و ميز جلو مبلي، به كاربرد آن فكر كنيد. اگر به طور مرتب از ميز پذيرايي براي پذيرايي از مهمانان استفاده مي‌كنيد، بهتر است از ميزهاي باكيفيت و بادوام استفاده كنيد.

 

ايده‌هايي براي چيدمان و ديزاين ميز پذيرايي شيك

ميز جلو مبلي زيبا و شيك

 

پس از انتخاب ميز پذيرايي شيك، نوبت به چيدمان و ديزاين آن مي‌رسد. چيدمان صحيح و ديزاين زيبا، مي‌تواند زيبايي ميز پذيرايي شما را دوچندان كند. در ادامه به تعدادي از ايده‌هاي خلاقانه براي چيدمان و ديزاين ميز پذيرايي شيك اشاره مي‌كنيم:

 

• استفاده از گلدان و گياهان طبيعي:

گلدان و گياهان طبيعي، طراوت و زيبايي خاصي به ميز پذيرايي شيك شما مي‌بخشند. مي‌توانيد از گل‌هاي تازه و يا گياهان مصنوعي باكيفيت استفاده كنيد.

 

• استفاده از شمع و شمعدان:

شمع و شمعدان، فضايي گرم و صميمي به ميز پذيرايي شيك شما مي‌بخشند. مي‌توانيد از شمع‌هاي معطر و يا شمع‌هاي تزئيني در طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلف استفاده كنيد.

 

• استفاده از ظروف دكوري:

ظروف دكوري مانند بشقاب‌هاي تزئيني، مجسمه‌ها و قاب عكس‌ها، مي‌توانند زيبايي ميز پذيرايي شيك شما را دوچندان كنند.

 

• استفاده از ميوه‌ها:

ميوه‌ها، علاوه بر زيبايي، طعمي دلنشين به ميز پذيرايي شيك شما مي‌بخشند. مي‌توانيد از ميوه‌هاي تازه و يا ميوه‌هاي مصنوعي باكيفيت استفاده كنيد.

 

• استفاده از روميزي:

استفاده از روميزي، مي‌تواند زيبايي ميز پذيرايي شيك شما را تكميل كند. روميزي را بايد با توجه به رنگ و طرح ساير المان‌هاي موجود در دكوراسيون منزل خود انتخاب كنيد.

 

• خلاقيت به خرج دهيد:

در چيدمان و ديزاين ميز پذيرايي شيك خود خلاقيت به خرج دهيد و از ايده‌هاي جديد و نو استفاده كنيد.

 

نكاتي براي چيدمان و ديزاين ميز پذيرايي شيك:

• در چيدمان ميز پذيرايي شيك خود تعادل و تقارن را رعايت كنيد.

 

• از شلوغ كردن ميز پذيرايي شيك خود خودداري كنيد.

 

• از رنگ‌هاي متناسب با دكوراسيون منزل خود استفاده كنيد.

 

• از نورپردازي مناسب براي ميز پذيرايي شيك خود استفاده كنيد.

 

با رعايت اين نكات ساده، مي‌توانيد ميز پذيرايي شيك خود را به زيباترين شكل ممكن چيدمان و ديزاين كنيد و از زيبايي آن لذت ببريد.

 

• نحوه خريد ميز پذيرايي شيك:

ميز جلو مبلي كلاسيك آكام چوب

 

آكام چوب به عنوان يكي از معتبرترين توليدكنندگان ميز پذيرايي شيك در ايران، با ارائه تنوع بي‌نظيري از طرح‌ها و جنس‌ها، مي‌تواند نياز هر سليقه‌اي را برآورده كند. شما مي‌توانيد با مراجعه به وب سايت آكام چوب، از جديدترين مدل‌هاي ميز پذيرايي جديد، زيبا و شيك ديدن كنيد و با توجه به نياز و سليقه خود، بهترين انتخاب را داشته باشيد.

 

انتخاب ميز پذيرايي شيك و متناسب با سليقه و دكوراسيون منزل شما، مي‌تواند فضايي گرم و دلنشين براي دورهمي‌هاي خانوادگي و دوستانه خلق كند. آكام چوب با ارائه تنوع بي‌نظيري از ميزهاي پذيرايي شيك، مي‌تواند نياز هر سليقه‌اي را برآورده كند.

 

با مراجعه به فروشگاه آكام چوب، مي‌توانيد از مزاياي زير بهره‌مند شويد:

 

آكام چوب علاوه بر ارائه تنوع بي‌نظيري از ميزهاي پذيرايي شيك، مي‌تواند نياز هر سليقه‌اي را برآورده كند. اين محصولات شامل ميز عسلي، ست ميز پذيرايي، انواع پاف مراكشي، پاف بالشتي و پاف نيمكتي، ميز تلويزيون در سايز هاي مختلف و كوسن كامل و كاور كوسن است.

 

• تنوع بي‌نظير در طرح‌ها و جنس‌ها

 

• كيفيت بالا و قيمت مناسب

 

• ۱۸ ماه گارانتي و سلامت كالا

 

• ارسال سريع و مطمئن

 

• امكان خريد آنلاين و حضوري

 

از مزاياي اين فروشگاه آنلاين است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۹:۱۰ توسط:رابعه حكيمي موضوع: نظرات (0)

راهنماي انتخاب پاف شيك، مهمان دوست‌داشتني مبلمان شما

راهنماي انتخاب پاف شيك، مهمان دوست‌داشتني مبلمان شما

 

پاف‌ها، اين نشيمن هاي دوست‌داشتني، چند سالي است كه به دنياي دكوراسيون پا گذاشته‌اند و با ظاهري جذاب و كاربردهاي فراوان، دل بسياري را برده‌اند. اما چطور مي‌توان خريد پاف شيك و ارزان را تجربه كرد؟ در اين مقاله همراه ما باشيد تا به دنياي پاف‌ها (مراكشي، نيمكتي و بالشتي) قدم بگذاريم و با انواع، كاربردها و نكات خريد پاف آشنا شويم.

پاف چيست و چه كاربردي دارد؟
 

پاف، نوعي صندلي بدون پشتي است كه در طرح‌ها، جنس‌ها و رنگ‌هاي مختلف توليد مي‌شود. پاف‌ها در دكوراسيون منزل كاربردهاي متنوعي دارند، از جمله:

 

 نشيمن: پاف‌ها مي‌توانند به عنوان نشيمن اضافي در پذيرايي و يا اتاق خواب مورد استفاده قرار گيرند.

 جاي پا: پاف‌ها مي‌توانند به عنوان جاي پا در جلوي مبل و يا صندلي استفاده شوند.

 ميز عسلي: پاف‌هاي داراي روكش چوبي مي‌توانند به عنوان ميز عسلي مورد استفاده قرار گيرند.

 فضاي ذخيره سازي: پاف‌هاي داراي فضاي ذخيره سازي مي‌توانند براي نگهداري لوازم مختلف مانند كتاب، اسباب بازي و يا ملحفه استفاده شوند.

 دكوري: پاف‌ها مي‌توانند به عنوان عنصري دكوري در دكوراسيون منزل مورد استفاده قرار گيرند.

 

انواع پاف:
 

پاف‌ها در طرح‌ها و جنس‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند كه تعدادي از محبوب‌ترين آنها عبارتند از:

 

 پاف مراكشي
پاف‌هاي مراكشي ظاهري شيك و لوكس دارند و براي دكوراسيون‌هاي مدرن و كلاسيك مناسب هستند.

 پاف چرمي
پاف‌هاي چرمي ظاهري شيك و مدرن دارند و براي دكوراسيون‌هاي مدرن مناسب هستند.

 پاف پارچه اي
پاف هاي پارچه اي در طرح ها و رنگ هاي مختلف توليد مي شوند و براي دكوراسيون هاي مختلف مناسب هستند.

 پاف بافتني
پاف هاي بافتني ظاهري گرم و صميمي دارند و براي دكوراسيون هاي سنتي و روستيك مناسب هستند.

 پاف چوبي
پاف هاي چوبي ظاهري ساده و شيك دارند و براي دكوراسيون هاي مدرن و مينيمال مناسب هستند.

پاف نيمكتي
اين پاف هادر ابعاد 90 و 120 داراي محفظه نگهدارنده وسايل اضافه نيز هستند.

پاف بالشتي
 

در توليد اين پاف ها فقط از الياف درجه يك و نرم استفاده شده كه قابل شستشو نيز است.

در بين محصولات بالا، آكام چوب اولين توليد كننده پاف مراكشي، پاف نيمكتي و پاف بالشتي با بهترين كيفيت، سريع ترين پشتيباني و 18 ماه گارانتي است.

 

نكات خريد پاف شيك و ارزان:
·         كاربرد: قبل از خريد پاف، به كاربرد آن فكر كنيد. اگر به دنبال پافي براي نشيمن هستيد، بايد پافي با ارتفاع و ابعاد مناسب انتخاب كنيد.

·         جنس: جنس پاف را با توجه به دكوراسيون منزل خود انتخاب كنيد.

·         رنگ: رنگ پاف را با توجه به رنگ ساير المان هاي موجود در دكوراسيون منزل خود انتخاب كنيد.

·         قيمت: پاف ها در قيمت هاي مختلفي عرضه مي شوند. قبل از خريد پاف، بودجه خود را به نسبت فضايي كه در اختيار داريد تعيين كنيد.

 

مزاياي خريد پاف از آكام چوب
 

 تنوع بي‌نظير در طرح‌ها و جنس‌ها

 كيفيت بالا و قيمت مناسب

 ضمانت اصالت و سلامت كالا

 ارسال سريع و مطمئن

 امكان خريد پاف آنلاين و حضوري

 

نكاتي براي چيدمان پاف در دكوراسيون منزل
 

 پاف را مي‌توانيد در كنار مبلمان و يا صندلي‌ها قرار دهيد تا فضايي براي نشستن مهمانان خود ايجاد كنيد.

 از پاف مي‌توانيد به عنوان ميز عسلي استفاده كنيد.

 پاف را مي‌توانيد در جلوي شومينه قرار دهيد تا فضايي دنج و

 

 پاف، عنصري دكوراتيو و كاربردي
 

همانطور كه گفته شد، پاف‌ها كاربردهاي فراواني در دكوراسيون منزل دارند.  به عنوان مثال، مي‌توانيد از پاف به عنوان جاي پا در جلوي مبل راحتي خود استفاده كنيد تا  هنگام استراحت، پاهايتان را روي آن قرار داده و احساس راحتي بيشتري داشته باشيد.

 

همچنين، اگر فضاي نشيمن شما كوچك است، مي‌توانيد از پاف به عنوان نشيمن اضافي براي مهمانانتان استفاده كنيد. پاف‌ها به دليل جابجايي آسان، به شما اين امكان را مي‌دهند كه در صورت نياز، به سرعت آنها را به محل مورد نظر خود منتقل كنيد.

 

علاوه بر كاربردهاي ذكر شده، پاف‌ها مي‌توانند به عنوان عنصري دكوراتيو در دكوراسيون منزل شما مورد استفاده قرار گيرند.  با انتخاب پافي با رنگ و طرح مناسب، مي‌توانيد به زيبايي دكوراسيون منزل خود بيفزاييد.

 

نكاتي براي انتخاب پاف مناسب
 

 اندازه: پاف را در ابعادي انتخاب كنيد كه با فضاي منزل شما تناسب داشته باشد.

 جنس: جنس پاف را با توجه به سليقه و نياز خود انتخاب كنيد. پاف‌هاي مخملي ظاهري شيك و لوكس دارند، اما ممكن است زودتر كثيف شوند. پاف‌هاي چرمي  و پارچه‌اي  با دوام‌تر هستند و براي استفاده روزمره مناسب‌ترند.

 رنگ: رنگ پاف را با توجه به رنگ ساير المان‌هاي موجود در دكوراسيون منزل خود انتخاب كنيد.

 فضاي ذخيره سازي: اگر به فضاي ذخيره سازي بيشتري نياز داريد، مي‌توانيد پافي با فضاي ذخيره سازي داخلي انتخاب كنيد.

 

خريد اينترنتي پاف شيك و ارزان
آكام چوب به عنوان يكي از معتبرترين توليدكنندگان پاف شيك و ارزان در ايران، با ارائه تنوع بي‌نظيري از طرح‌ها و جنس‌ها، مي‌تواند نياز هر سليقه‌اي را برآورده كند. شما مي‌توانيد با مراجعه به وب سايت ديجيكالا يا فروشگاه آكام چوب، از جديدترين مدل‌هاي پاف شيك و ارزان ديدن كنيد و با توجه به نياز و سليقه خود، بهترين انتخاب را داشته باشيد.

 

نتيجه گيري
 

علاوه بر كاربردهاي رايج، مي‌توانيد با كمي خلاقيت از پاف در منزل خود استفاده‌هاي ديگري نيز ببريد. به عنوان مثال، مي‌توانيد از پاف به عنوان ميز عسلي استفاده كنيد.

همچنين، مي‌توانيد از پاف به عنوان جاي نگهداري كتاب، اسباب بازي و يا ملحفه استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۱:۴۹ توسط:رابعه حكيمي موضوع: نظرات (0)

راهنماي انتخاب و خريد ميز پذيرايي شيك؛ به همراه معرفي فروشگاه برتر اكسسوري مبلمان

راهنماي انتخاب و خريد ميز پذيرايي شيك؛ به همراه معرفي فروشگاه برتر اكسسوري مبلمان

 

مقدمه:


ميز پذيرايي به عنوان عنصري كليدي در دكوراسيون منزل، نقشي فراتر از صرفاً محلي براي پذيرايي از مهمانان ايفا مي‌كند. اين عنصر مي‌تواند نقطه كانوني و عطف زيبايي در فضاي پذيرايي شما باشد و جلوه‌اي خاص به آن ببخشد. انتخاب ميز پذيرايي شيك و متناسب با سليقه و دكوراسيون منزل شما، مي‌تواند فضايي گرم و دلنشين براي دورهمي‌هاي خانوادگي و دوستانه خلق كند.

 

انواع ميز پذيرايي شيك:
ميز پذيرايي مدل AK-77 مجموعه 3 عددي

ميزهاي پذيرايي در طرح‌ها، جنس‌ها و ابعاد متنوعي توليد مي‌شوند كه انتخاب را براي شما دشوار مي‌كند. در ادامه به تعدادي از محبوب‌ترين مدل‌هاي ميز پذيرايي شيك اشاره مي‌كنيم:

 

• ميزهاي جلومبلي:


اين نوع ميزها در جلوي مبلمان قرار مي‌گيرند و براي قرار دادن لوازم پذيرايي، گلدان، مجسمه و ساير دكوري‌ها مناسب هستند. ميزهاي جلومبلي در طرح‌ها و جنس‌هاي مختلفي مانند چوبي، فلزي، شيشه‌اي و سنگي توليد مي‌شوند.

 

• ميزهاي عسلي:
ميز عسلي مدل مدل AK-99

اين ميزها در كنار مبلمان قرار مي‌گيرند و براي قرار دادن فنجان چاي، قهوه، كتاب و ساير لوازم جانبي مناسب هستند. ميزهاي عسلي معمولاً در ست با ميز جلومبلي توليد مي‌شوند.

 

• ميزهاي كنسول:


اين نوع ميزها در ورودي منزل، راهروها و يا پشت مبلمان قرار مي‌گيرند و براي قرار دادن دكوري‌ها، قاب عكس، آينه و يا گلدان مناسب هستند. ميزهاي كنسول در طرح‌ها و جنس‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند و مي‌توانند به عنوان عنصري تزئيني در دكوراسيون منزل شما مورد استفاده قرار گيرند.

 

• ميزهاي اپن:


اين نوع ميزها در آشپزخانه‌هاي اپن و يا جزيره آشپزخانه قرار مي‌گيرند و براي صرف غذا و يا انجام كارهاي آشپزخانه مناسب هستند. ميزهاي اپن در طرح‌ها و جنس‌هاي مختلفي مانند چوبي، فلزي، سنگي و كورين توليد مي‌شوند.

ست ميز پذيرايي:

 


نكاتي براي انتخاب ميز پذيرايي شيك:


• تناسب با دكوراسيون:


ميز پذيرايي را بايد با توجه به سبك دكوراسيون منزل خود انتخاب كنيد. براي مثال، اگر دكوراسيون منزل شما مدرن است، بهتر است از ميزهاي پذيرايي مدرن و ساده استفاده كنيد.

 

• جنس:


ميزهاي پذيرايي در جنس‌هاي مختلفي مانند چوبي، فلزي، شيشه‌اي و سنگي توليد مي‌شوند. هر كدام از اين جنس‌ها مزايا و معايب خاص خود را دارند. براي مثال، ميزهاي چوبي از استحكام و زيبايي بالايي برخوردارند، اما قيمت آن‌ها نسبت به ساير جنس‌ها بيشتر است.

 

• ابعاد:


ميز پذيرايي را بايد با توجه به فضاي منزل خود انتخاب كنيد. اگر فضاي كوچكي داريد، بهتر است از ميزهاي پذيرايي با ابعاد كوچك‌تر استفاده كنيد.

 

• كاربرد:


قبل از خريد ميز پذيرايي و ميز جلو مبلي، به كاربرد آن فكر كنيد. اگر به طور مرتب از ميز پذيرايي براي پذيرايي از مهمانان استفاده مي‌كنيد، بهتر است از ميزهاي باكيفيت و بادوام استفاده كنيد.

 

ايده‌هايي براي چيدمان و ديزاين ميز پذيرايي شيك
ميز جلو مبلي كلاسيك زيبا

پس از انتخاب ميز پذيرايي شيك، نوبت به چيدمان و ديزاين آن مي‌رسد. چيدمان صحيح و ديزاين زيبا، مي‌تواند زيبايي ميز پذيرايي شما را دو چندان كند. در ادامه به تعدادي از ايده‌هاي خلاقانه براي چيدمان و ديزاين ميز پذيرايي شيك اشاره مي‌كنيم:

 

• استفاده از گلدان و گياهان طبيعي:


گلدان و گياهان طبيعي، طراوت و زيبايي خاصي به ميز پذيرايي شيك شما مي‌بخشند. مي‌توانيد از گل‌هاي تازه و يا گياهان مصنوعي باكيفيت استفاده كنيد.

 

• استفاده از شمع و شمعدان:


شمع و شمعدان، فضايي گرم و صميمي به ميز پذيرايي شيك شما مي‌بخشند. مي‌توانيد از شمع‌هاي معطر و يا شمع‌هاي تزئيني در طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلف استفاده كنيد.

 

• استفاده از ظروف دكوري:


ظروف دكوري مانند بشقاب‌هاي تزئيني، مجسمه‌ها و قاب عكس‌ها، مي‌توانند زيبايي ميز پذيرايي شيك شما را دوچندان كنند.

 

• استفاده از ميوه‌ها:


ميوه‌ها، علاوه بر زيبايي، طعمي دلنشين به ميز پذيرايي شيك شما مي‌بخشند. مي‌توانيد از ميوه‌هاي تازه و يا ميوه‌هاي مصنوعي باكيفيت استفاده كنيد.

 

• استفاده از روميزي:


استفاده از روميزي، مي‌تواند زيبايي ميز پذيرايي شيك شما را تكميل كند. روميزي را بايد با توجه به رنگ و طرح ساير المان‌هاي موجود در دكوراسيون منزل خود انتخاب كنيد.

 

• خلاقيت به خرج دهيد:


در چيدمان و ديزاين ميز پذيرايي شيك خود خلاقيت به خرج دهيد و از ايده‌هاي جديد و نو استفاده كنيد.

 

نكاتي براي چيدمان و ديزاين ميز پذيرايي شيك:


• در چيدمان ميز پذيرايي شيك خود تعادل و تقارن را رعايت كنيد.

• از شلوغ كردن ميز پذيرايي شيك خود خودداري كنيد.

• از رنگ‌هاي متناسب با دكوراسيون منزل خود استفاده كنيد.

• از نورپردازي مناسب براي ميز پذيرايي شيك خود استفاده كنيد.

 

با رعايت اين نكات ساده، مي‌توانيد ميز پذيرايي شيك خود را به زيباترين شكل ممكن چيدمان و ديزاين كنيد و از زيبايي آن لذت ببريد.

 


• نحوه خريد ميز پذيرايي شيك:
ميز جلو مبلي كلاسيك آكام چوب

آكام چوب به عنوان يكي از معتبرترين توليدكنندگان ميز پذيرايي شيك در ايران، با ارائه تنوع بي‌نظيري از طرح‌ها و جنس‌ها، مي‌تواند نياز هر سليقه‌اي را برآورده كند. شما مي‌توانيد با مراجعه به وب سايت آكام چوب، از جديدترين مدل‌هاي ميز پذيرايي جديد، زيبا و شيك ديدن كنيد و با توجه به نياز و سليقه خود، بهترين انتخاب را داشته باشيد.

 

انتخاب ميز پذيرايي شيك و متناسب با سليقه و دكوراسيون منزل شما، مي‌تواند فضايي گرم و دلنشين براي دورهمي‌هاي خانوادگي و دوستانه خلق كند. آكام چوب با ارائه تنوع بي‌نظيري از ميزهاي پذيرايي شيك، مي‌تواند نياز هر سليقه‌اي را برآورده كند.

 

با مراجعه به فروشگاه آكام چوب، مي‌توانيد از مزاياي زير بهره‌مند شويد:

 

آكام چوب علاوه بر ارائه تنوع بي‌نظيري از ميزهاي پذيرايي شيك، مي‌تواند نياز هر سليقه‌اي را برآورده كند. اين محصولات شامل ميز عسلي، ست ميز پذيرايي، انواع پاف مراكشي، پاف بالشتي و پاف نيمكتي، ميز تلويزيون در سايز هاي مختلف و كوسن كامل و كاور كوسن است.

• تنوع بي‌نظير در طرح‌ها و جنس‌ها

• كيفيت بالا و قيمت مناسب

• 18 ماه گارانتي و سلامت كالا

• ارسال سريع و مطمئن

• امكان خريد آنلاين و حضوري

از مزاياي اين فروشگاه آنلاين است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۰:۱۸ توسط:رابعه حكيمي موضوع: نظرات (0)

نكاتي براي انتخاب ميز پذيرايي شيك

انتخابي ايده آل براي خانه هاي مدرن: جديدترين مدل ها براي خريد ميز پذيرايي شيك

 

امروزه دكوراسيون منزل به يكي از دغدغه هاي اصلي افراد تبديل شده است. انتخاب مبلمان و لوازم دكوري مناسب، نقشي اساسي در زيبايي و كارايي فضاي خانه ايفا مي كند. در اين ميان، خريد ميز پذيرايي شيك به عنوان يكي از عناصر كليدي در دكوراسيون، از اهميت ويژه اي برخوردار است.

ميزهاي پذيرايي در انواع مختلفي از جمله ميزهاي جلو مبلي، عسلي،ست ميز پذيرايي، كنسول و بار توليد مي شوند كه هر كدام كاربرد خاص خود را دارند. انتخاب نوع ميز پذيرايي مناسب، به عوامل مختلفي از جمله سبك دكوراسيون منزل، متراژ فضا و نيازهاي شما بستگي دارد.

 

جديدترين مدل هاي ميز پذيرايي
 

در سال هاي اخير، شاهد تنوع و خلاقيت بسياري در طراحي و توليد ميزهاي پذيرايي بوده ايم. استفاده از مواد و متريال جديد، تركيب رنگ هاي جذاب و اشكال هندسي مدرن، از جمله ويژگي هاي بارز اين مدل ها مي باشد.

 

نكاتي براي انتخاب ميز پذيرايي شيك
 

 سبك دكوراسيون: اولين قدم در انتخاب ميز پذيرايي، توجه به سبك دكوراسيون منزل شما است. اگر دكوراسيون منزلتان مدرن است، به دنبال ميزهايي با طراحي ساده و خطوط صاف و هندسي باشيد. براي دكوراسيون هاي كلاسيك، ميزهاي منبت كاري شده با رنگ هاي قهوه اي و طلايي مناسب تر هستند.

 متراژ فضا: اگر فضاي منزل شما كوچك است، از ميزهاي كوچك و جمع و جور استفاده كنيد. ميزهاي جلومبلي با پايه هاي بلند و يا ميزهاي عسلي تاشو، گزينه هاي ايده آلي براي فضاهاي كوچك هستند.

 نيازهاي شما: قبل از خريد ميز پذيرايي، به نيازهاي خود فكر كنيد. اگر مهمان هاي زيادي به منزل شما مي آيند، به دنبال ميزي بزرگ با فضاي كافي براي پذيرايي باشيد. اگر به دنبال فضايي براي قرار دادن وسايل دكوري هستيد، ميزهاي كنسول با قفسه هاي متعدد، انتخاب مناسبي هستند.

 جنس و متريال: ميزهاي پذيرايي در جنس هاي مختلفي از جمله چوب، تركيب چوب و پارچه، فلز، شيشه و ام دي اف توليد مي شوند. انتخاب جنس مناسب، به سليقه و بودجه شما بستگي دارد. چوب، حس گرما و صميميت را به فضا القا مي كند. فلز، استحكام و دوام بالايي دارد. شيشه، ظاهري مدرن و شيك به دكوراسيون شما مي بخشد. ام دي اف، تنوع رنگي و طرحي بالايي دارد و از نظر قيمت، مقرون به صرفه تر است.

 

خريد ميز پذيرايي شيك به صورت آنلاين
 

امروزه امكان خريد ميز پذيرايي شيك به صورت آنلاين نيز فراهم شده است. فروشگاه هاي اينترنتي معتبر، تنوع بالايي از ميزهاي پذيرايي را در اختيار شما قرار مي دهند تا بتوانيد با مقايسه قيمت ها و طرح ها، بهترين انتخاب را داشته باشيد.

با تحقيقي كه كرديم، فروشگاه آكام چوب را به شما معرفي مي كنيم. شما در اين فروشگاه انواع اكسسوري مبلمان شامل انواع ميز پذيرايي، ميز عسلي، ست ميز پذيرايي، پاف نيمكتي، پاف مراكشي، پاف بالشتي، انواع كوسن، بالشتك و كاور كوسن به همراه ست كوسن كامل عرضه مي شود. با انتخاب ميز پذيرايي شيك و مناسب، مي توانيد زيبايي و كارايي را به فضاي منزل خود هديه دهيد.

 

معرفي چند مدل از جديدترين ميزهاي پذيرايي آكام چوب:
 

 ميزهاي جلو مبلي با پايه هاي فلزي و صفحه شيشه اي: اين مدل ها ظاهري مدرن و شيك دارند و براي دكوراسيون هاي مينيمال و معاصر مناسب هستند.

 ميزهاي عسلي تاشو: اين مدل ها براي فضاهاي كوچك ايده آل هستند و به راحتي جمع و جور مي شوند.

 ميزهاي كنسول با قفسه هاي متعدد: اين مدل ها علاوه بر كاربردي بودن، فضايي براي قرار دادن وسايل دكوري نيز فراهم مي كنند.

 ميزهاي بار با طراحي مدرن: اين مدل ها براي پذيرايي از مهمانان در فضايي صميمي و دوستانه مناسب هستند.

در تصاوير زير چند نمونه از محصولات آكام چوب براي خريد ميز عسلي شيك را مي بينيد.

 

نكاتي براي چيدمان ميز پذيرايي:
 

 ارتفاع ميز: ارتفاع ميز پذيرايي بايد با ارتفاع مبل ها متناسب باشد.

 فضاي كافي: بين ميز و مبل ها بايد فضاي كافي براي عبور و مرور وجود داشته باشد.

 تزئين ميز: مي توانيد از گلدان هاي طبيعي، شمع ها و يا ظروف دكوري براي تزئين ميز پذيرايي استفاده كنيد.

 نورپردازي: نورپردازي مناسب، زيبايي ميز پذيرايي را دوچندان مي كند.

 

مقايسه قيمت ميزهاي پذيرايي در فروشگاه هاي مختلف:
 

در هنگام خريد ميز پذيرايي، قيمت ها را در فروشگاه هاي مختلف مقايسه كنيد تا بتوانيد بهترين خريد را داشته باشيد.

معرفي فروشگاه هاي معتبر براي خريد آنلاين ميز پذيرايي:
 

امروزه امكان خريد آنلاين ميز پذيرايي از فروشگاه هاي معتبر فراهم شده است. اين فروشگاه ها تنوع بالايي از ميزهاي پذيرايي را در اختيار شما قرار مي دهند تا بتوانيد با مقايسه قيمت ها و طرح ها، بهترين انتخاب را داشته باشيد.

 

با رعايت اين نكات، مي توانيد ميز پذيرايي شيك و مناسب را براي منزل خود انتخاب كنيد و از زيبايي و كارايي آن لذت ببريد.

 

در پايان اين مقاله، به چند نكته كليدي در خصوص انتخاب و خريد ميز پذيرايي اشاره مي كنيم:

 

 بودجه: قبل از خريد ميز پذيرايي، بودجه خود را تعيين كنيد.

 سليقه: ميزي را انتخاب كنيد كه با سليقه شما و دكوراسيون منزلتان مطابقت داشته باشد.

 كيفيت: به كيفيت و جنس ميز توجه كنيد. ميزي را انتخاب كنيد كه از مواد مرغوب و بادوام ساخته شده باشد.

 گارانتي: از گارانتي و خدمات پس از فروش محصول اطمينان حاصل كنيد.

با رعايت اين نكات، مي توانيد ميز پذيرايي شيك و جلو مبلي مناسب را براي منزل خود انتخاب كنيد و از زيبايي و كارايي آن لذت ببريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۶:۲۹ توسط:رابعه حكيمي موضوع: نظرات (0)